Hозпочав роботу профорієнтаційний проект «Моя професія – ключ до успіху»

11 жовтня 2017 року у Львівському вищому професійному училищі харчових технологій розпочав роботу профорієнтаційний проект «Моя професія – ключ до успіху». Під керівництвом методичного Центру освіти міста Львова, в рамках проекту, а також на відзначання Міжнародного Дня кухаря, в училищі відбувся семінар–практикум для педагогів-організаторів та вчителів трудового навчання ЗНЗ нашого міста.

Були запрошені педагоги-організатори та вчителі трудового навчання з опорних ЗНЗ м. Львова: СЗШ № 18, СЗШ № 29, СЗШ № 51, ССЗШ № 66, ЛЗШ № 82, СЗШ № 90, ССЗШ № 93, СЗШ № 99. Однак, ССЗШ № 66 та ССЗШ № 93 не відгукнулися на запрошення і пропустили нагоду отримати корисну інформацію та налагодити співпрацю з фахіфцями та студентами.

Зі слів методиста НМЦО пана Бориса Шаруна, ознайомлення вчителів та учнів з діяльністю професійного училища відіграє важливу роль у формуванні в учнівської громади свідомого ставлення до праці, професійного самовизначення в умовах свободи вибору сфери діяльності, спрямованості на самопізнання і власну активність, а також формує вміння зіставляти свої здібності з вимогами, необхідними для набуття конкретної професії.

Майстер–клас з карвінгу провели майстри виробничого навчання Мар’яна Ших та Павло Васіков. Учні першого курсу приділили багато уваги підготовці до презентації професії кухаря: навчали педагогів декоративно нарізувати та виготовляти квіти з огірка. Цей процес виявився дуже захоплюючим. Вчителям запропонували відтворювати набуті навики у себе в школах, а також запрошувати майстрів з училища на бінарні уроки.

Учасники круглого столу відвідали училищний музей «Хлібовипікання», мали змогу оглянути експозицію регіональної випічки, яку представила викладач Любомира Білоруська. Учитель СЗШ № 51 п. Сніжана Тодорчук побажала успіху проекту та домовилась про співпрацю з училищем, бо багато цікавого можна почерпнути від обміну досвідом.

У рамках семінару–практикуму стало зрозумілим, чому все більш актуальним стає компетентнісний підхід у освіті, тому що формування ключових компетенцій школяра є перспективним напрямком в освіті і практичній діяльності, а також у спільній роботі педагогів всіх ланок, як школи так і училища.

/Files/images/2017-2018/pedagogi-organzatori/P1013928.JPG /Files/images/2017-2018/pedagogi-organzatori/P1013952.JPG

/Files/images/2017-2018/pedagogi-organzatori/P1013930.JPG /Files/images/2017-2018/pedagogi-organzatori/P1013964.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 146